Anadolu Sigorta'nın mobil uygulaması aracılığıyla kullanıcılara hakaret içeren mesajlar gönderildiği iddiası gündeme gelirken, şirketin platformunun siber saldırıya uğradığı öne sürüldü. Anadolu Sigorta, bu iddialara yönelik bir açıklama yaptı.

Birçok kullanıcı sosyal medya üzerinden, Anadolu Sigorta'dan kendilerine hakaret içeren mesajlar aldıklarını belirtirken, müşteriler, kurumsal bir sigorta şirketinden böyle mesajlar almayı beklemediklerini ifade etti.


'SORUN YETKİSİZ ERİŞİM NEDENİYLE OLUŞTU'

Anadolu Sigorta, yaşanan olaya ilişkin yaptığı açıklamada, "Değerli Müşterilerimiz, 9 Aralık 2024 tarihinde saat 23.20’de internet altyapımıza yönelik gerçekleşen siber saldırı sonucunda Sigortam Cepte uygulamamız üzerindeki işlemleri geçici olarak durdurmuş bulunmaktayız. İlk aşamada yapılan incelemelerde, sorunun mobil uygulama mesaj servisimize yetkisiz erişim kaynaklı olduğu tespit edilmiştir. Müşterilerimize ait tüm hesap ve kişisel bilgilerin güvende olduğunu vurguluyor, sorunun en kısa sürede çözüleceğini bilgilerinize sunuyoruz. İleri değerlendirmelerimizin ardından ulaşılan bilgiler kamuoyu ile paylaşılacaktır” ifadelerine yer verildi.